piątek, 25 października 2013

Po długiej nieobecności.....



Po niemal tygodniowym pobycie w ciemnym, opolskim lesie powracam.
Mimo, iż przebywałam na odludziu, "bezinterneciu", największej czarnej dziurze zasięgu GSM - znalazłam okazję by uzupełnić zawartość kosmetyczki..
W zasadzie to ona znalazła mnie..przypadek?
Otóż nie, przeznaczenie :D

Nowe nabytki:

Podkład Match Perfection RIMMEL-kol. Classic Ivory
Kredka do oczu Inliner Kajal ISADORA- kol.biały
Paleta do brwi- Brow kit GOSH
Bronzer/puder rozświetlajacy Giant Sun Powder GOSH


Testy juz wkrótce!


3 komentarze:

  1. Ciekawe kosmetyki więc czekam z niecierpliwością na testy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredkę mam i bardzo sobie ją chwalę :) Ciekawa jestem Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wkrótce test białej kredki:)

    OdpowiedzUsuń